
• Magasinet trykkes i aftalt opslag
• Magasinet kan distribueres til aftalte
postnumre – privat/erhverv
• Omdeler det til relevante hot-spots hvor
læsefrekvensen er høj
• Segmentering: Husstandsindkomst, alder,
geografi mm.



DEN
OMKOSTNINGSFRIE













• Opstartsmøde, som indeholder: temaer, målgruppe, indhold, ønsker, tanker og ideer mm.
• Journalist/tekstforfatter
• Korrektur
• Fotograf – En skydedag med 3-5 locations
• Ejerskab over alt materialet der produceres i forbindelse med udgivelsen
• Et interaktivt magasin der kan omdeles online på tværs af jeres kanaler
• En fast kontaktperson og løbende sparring
Som en del af aftale, får I følgende stillet
• Vi fremsender i opstarten en invitation til jeres samarbejdspartnere.
• Annoncefordelingen ligger mellem 20-25% og det er annoncerne der
er med til at finansiere magasinet.
• Vi inviterer jeres samarbejdspartnere til at annoncere i jeres magasin
i god synergi med jer.
• De øvrige annoncører vil vi finde i lokalområdet.
• Det endelig sideantal afhænger af den realiserede omsætning på projektet.

ANNONCER



% annoncer
skydedag med fotograf
locations



Det omkostningsfrie magasin er et koncept vi har arbejdet med i mange år.
Vi lever af glade og tilfredse kunder og samarbejdspartnere. Derfor er vi meget opmærksomme på den gode dialog med jeres samarbejdspartnere.
Vi ønsker at give dem muligheden for at deltage i synergi med jer, men vi antager bestemt ikke, at det er en selvfølgelig.




Projects:








Skive College

Aarhus Charter
Destination Nord
Hotel Vejle Fjord
Danbolig
Gandrup, Krabbe & Vang
Tivoli erhvervsmagasin
Bornholm Tours
BLL check-in









