Aktivt SOMMER
magasin om
Nordjylland
2020
August 2020 • præsentation
• Magasinet produceres i et fysisk og digitalt format.
• Aktivt og levende univers.
• Content kan afspilles online.
Mediekit
#Sommernordjylland
Udarbejdes i samarbejde med jer.
Temaplan:
SUBTITLE
Annoncørerne:
:
SUBTITLE
Distribution:
De får ligeledes mulighed for at deltage med en mere aktiv annonce. Annoncørerne kan eksempelvis afspille deres annonce via en video. Det er også muligt at trykke sig direkte ind på annoncørernes hjemmeside via annoncen.
Det er kun annoncører I samarbejder med der får mulighed for at deltage i jeres magasin. Så er det op til jer at bestemme hvilke brands der matcher magasinet og målgruppen.
1 årlig udgivelse
Magasinet trykkes i fysisk format i aftalt oplag.
Magasinets digitale version deles på jeres platforme. nyhedsmails, hjemmeside, LinkedIn, Facebook, Instagram, via Ad-Words mm.
Yderligere deles magasinet via influencer der har en relevant målgruppe. Vi har analyseværktøjer til at finde disse.
Magasinet udformes i 2 formater. Et fysisk og et digitalt. Den røde tråd er den samme i begge udgivelser.
Det digitale magasin bliver et
levende og aktivt univers.
I får mulighed for at afspille dele af det redaktionelle indhold via pop-up videoer. Videoer skaber unægtelig mere interesse. Det fanger læseren på en helt anden måde.
Grafisk udformning:
SUBTITLE
Referencer: