Mål:

Vi vil tiltrække flere unge i alderen 21-35 år og gøre dem opmærksomme på Tivoli Frihedens fede events, som ikke kun er til børn og børnefamilier. Målet er at få de unge til at benytte Tivoli Friheden mere og vise dem, at det er muligt at få en unik oplevelse med sine venner i festlige omgivelser.

Tivoli Friheden afholder hvert år i oktober tre uger med Halloweentema. Halloween er gennem de sidste år blevet mere og mere populær i Danmark, og børn og unge efterspørger i stigende grad muligheden for trick-or-treating, at klæde sig ud og deltage i Halloweenfester. 

På trods af Tivoli Frihedens gennemførte Halloweentema, når mange mulige besøgende ikke at komme forbi i løbet af ugerne, og flere opdager det måske først, når det er for sent.

Der er derfor god grund til at forlænge Halloween i Tivoli Friheden til hele oktober måned, frem for blot at afholde det i tre uger. 


#tivolifriheden

#tivolifriheden

#halloweenifriheden

#halloween

#visitaarhus

Setting:

For at tiltrække flere unge vil vi kickstarte Halloween i Tivoli Friheden med en unik fest den første fredag i oktober. Festen er åben for alle over 18, og marsmellow inviterer 20-30 influenter i alderen 21-35.

Vi beder alle om at komme udklædt i deres bedste Halloween-forklædning og opfordrer influenterne til at
tage en veninde eller kæreste med. Derved får vi samlet
en masse unge mennesker til at sætte gang i Tivoli Frihedens første Halloweenweekend.


Marsmellow finder 20-30 mikro influenter i alderen 21-35 år, som bliver inviteret til det indledende Halloween event. Influenterne har som minimum 1000 følgere og kommer fra Aarhus og omegn. Mikro influenter har loyale følgere, som oftest stoler på influenten, fordi de er mere relaterbare i forhold til makro- og mega influenter, hvor følgerne oftest ved, at makro influenten får betaling for deres performance på Instagram. 

Vi sikrer, at alle influenter har mindst 70% danske følgere og et engagement rate på mindst 3,5%. Tallene er sat højt for at sikre høj kvalitet og for at sikre, at influenternes content når ud til relevante, danske følgere, som kan få vakt deres interesse i Tivoli Friheden.

Marsmellow sørger for al onboarding og aktivering af influenter samt den løbende kontakt. Det kræver mange timers arbejde, og især den indledende kontakt kan være tidskrævende og kan ofte foregå på skæve tidspunkter af døgnet. Efter eventet sørger vi for, at influenterne poster til tiden, og at de overholder alle juridiske krav.

Vi sikrer os også, at influenternes content lever op til jeres forventninger, og derfor får vi altid tilsendt alt content til godkendelse, før det bliver postet online.

Influenter:

+ vores netværk af mikro
og makro influencer

EVENT

Setting:

Til eventet skal der være mulighed for at danse til Thriller, få blodrøde drinks, spise uhyggelige snacks og opleve den gyselige stemning i Tivoli Friheden. 

Det skal være en unik oplevelse, hvor alt er mørkt, uhyggeligt og skræmmende - på den fede måde. Vi vil skabe en festlig stemning og vise, at Tivoli Friheden sagtens kan være en god destination, når du skal ud med dine venner.

Vi skal sørge for, at settingen bliver så Instagramvenlig som muligt. Dette gør, at alle - ikke blot influenterne - bliver inspireret og får lyst til at tage billeder og dele på Instagram, og at folk, der ser det på Instagram, får lyst til at komme forbi i de efterfølgende dage. 

Hvis dette bliver en succes, kan der evt. året efter indføres lignende events hver fredag i oktober.

Resultater:

Ved at bruge fx 25 influenter, som i gennemsnit har 3000 følgere, kan vi forvente et reach på 75.000. Ved at indsætte hashtags på alle posts, når I endnu længere ud.

Vi forventer et samlet engagement rate på mindst 3-5%, baseret på influenternes individuelle engagement rate. 

Tivoli Friheden får rettighederne til alt content, som må bruges på alle jeres platforme.